Ogłoszenie

Witam Egzamin pisemny na chuunina rozpoczęty ! Odpowiedzi prosze zgłaszać do Sasoriego

#106 2007-12-26 11:53:38

Haku Ziomalek

Chuunin/ANBU

3804367
Zarejestrowany: 2007-12-23
Posty: 9
Punktów :   

Re: Skojarzenia

samolot


Imię:ZIOmal Haku
kekkei genkai: sharingan 1 lvl
Wioska: Piasku (Suna- Gakure).
Rodzaj Ninja: Dobry
Wiek: 12
Poziom: 1
Jutsu: Doton Daijigoku No Jutsu,Kasumi Engo no Jutsu[Katon],Katoki no Jutsu,Raikyuu no Tatsumaki[Raiton]Dai Kamaitachi no jutsu
Chakra: 135
Atak: 40
Obrona:15 
Uniki: 1.0
Szybkość: 0.6
Praca:Plewienie Ogrudka
Złoto: 5550
Bronie:Kunai, Pancerz, Buty, Duży zwój Chakry, Porcelanowy Sztylet
Artefakty:
[b] Zbroja Pierwszego Hokage
+25 do Obronny
Doświadczenie: 11
Prestiż: 18

Umiejętności do Zwierza:Opanowanie 1P, Kontrola nad Zwierzem 1P, Więź ze Zwierzem 1P,Połączenie ze zwieżęciem 1P


Walki z Graczami: 2
Wygrane: 0
Przegrane: 2


Doton Daijigoku No Jutsu
Technika związana z elementem ziemi. Wybrane miejsce przez użytkownika tego jutsu w jednej chwili zaczyna zapadać się pod ziemię z ogromną prędkością.
Atak: Jeśli wpadniesz pod ziemie to nieżyjesz
Pochłania Chakry:85

Kasumi Engo no Jutsu[Katon]
Jutsu wymagajace wczesniejszego posiadania ognia. Shinobi wydmuchuje  z ust duży oblok mgły, która po kontakcie z ogniem podpala się, po czym gwałtownie zwiększa rozmiary obłoka, który zaraz potem znika. Każdy obiekt, z którym zetknęła się mgła lub ognisty obłok zostaje podpalony. Mgłę można skroplić.
Atak:65 (jeśli podpalimy przeciwnika mgłą)
Pochłania Chakry:50

Katoki no Jutsu
Tworzy ognisty miecz, który może zarówno miotać ogniem, jak i atakować z bliska, atak nimj jest bardzo silny w przeciwieństwie do wodnego miecza, nie nadaje się jednak do obrony, bardzo podatny na wodę i powietrze.
Atak:70
Pochłania Chakry:55

Raikyuu no Tatsumaki[Raiton]
Niesamowicie potężna i efektowna technika żywiołu Raiton(elektryczność).
Polega na wytworzeniu wielkiego tornada elektryczności.
Atak:90
Pochłania Chakry: 60

Dai Kamaitachi no jutsu
Technika polega na wypuszczeniu silnego podmuchu wiatru,
który zdolny jest nawet pociąć drzewa.
Może służyć także jako obrona przed bronią miotaną jednocześnie kontratakując.
Atak:80
Pochłania Chakry:70

Offline

 

#107 2007-12-26 15:22:17

Haku Ziomalek

Chuunin/ANBU

3804367
Zarejestrowany: 2007-12-23
Posty: 9
Punktów :   

Re: Skojarzenia

powietrze


Imię:ZIOmal Haku
kekkei genkai: sharingan 1 lvl
Wioska: Piasku (Suna- Gakure).
Rodzaj Ninja: Dobry
Wiek: 12
Poziom: 1
Jutsu: Doton Daijigoku No Jutsu,Kasumi Engo no Jutsu[Katon],Katoki no Jutsu,Raikyuu no Tatsumaki[Raiton]Dai Kamaitachi no jutsu
Chakra: 135
Atak: 40
Obrona:15 
Uniki: 1.0
Szybkość: 0.6
Praca:Plewienie Ogrudka
Złoto: 5550
Bronie:Kunai, Pancerz, Buty, Duży zwój Chakry, Porcelanowy Sztylet
Artefakty:
[b] Zbroja Pierwszego Hokage
+25 do Obronny
Doświadczenie: 11
Prestiż: 18

Umiejętności do Zwierza:Opanowanie 1P, Kontrola nad Zwierzem 1P, Więź ze Zwierzem 1P,Połączenie ze zwieżęciem 1P


Walki z Graczami: 2
Wygrane: 0
Przegrane: 2


Doton Daijigoku No Jutsu
Technika związana z elementem ziemi. Wybrane miejsce przez użytkownika tego jutsu w jednej chwili zaczyna zapadać się pod ziemię z ogromną prędkością.
Atak: Jeśli wpadniesz pod ziemie to nieżyjesz
Pochłania Chakry:85

Kasumi Engo no Jutsu[Katon]
Jutsu wymagajace wczesniejszego posiadania ognia. Shinobi wydmuchuje  z ust duży oblok mgły, która po kontakcie z ogniem podpala się, po czym gwałtownie zwiększa rozmiary obłoka, który zaraz potem znika. Każdy obiekt, z którym zetknęła się mgła lub ognisty obłok zostaje podpalony. Mgłę można skroplić.
Atak:65 (jeśli podpalimy przeciwnika mgłą)
Pochłania Chakry:50

Katoki no Jutsu
Tworzy ognisty miecz, który może zarówno miotać ogniem, jak i atakować z bliska, atak nimj jest bardzo silny w przeciwieństwie do wodnego miecza, nie nadaje się jednak do obrony, bardzo podatny na wodę i powietrze.
Atak:70
Pochłania Chakry:55

Raikyuu no Tatsumaki[Raiton]
Niesamowicie potężna i efektowna technika żywiołu Raiton(elektryczność).
Polega na wytworzeniu wielkiego tornada elektryczności.
Atak:90
Pochłania Chakry: 60

Dai Kamaitachi no jutsu
Technika polega na wypuszczeniu silnego podmuchu wiatru,
który zdolny jest nawet pociąć drzewa.
Może służyć także jako obrona przed bronią miotaną jednocześnie kontratakując.
Atak:80
Pochłania Chakry:70

Offline

 

#108 2007-12-26 18:21:01

Haku Ziomalek

Chuunin/ANBU

3804367
Zarejestrowany: 2007-12-23
Posty: 9
Punktów :   

Re: Skojarzenia

szybkość


Imię:ZIOmal Haku
kekkei genkai: sharingan 1 lvl
Wioska: Piasku (Suna- Gakure).
Rodzaj Ninja: Dobry
Wiek: 12
Poziom: 1
Jutsu: Doton Daijigoku No Jutsu,Kasumi Engo no Jutsu[Katon],Katoki no Jutsu,Raikyuu no Tatsumaki[Raiton]Dai Kamaitachi no jutsu
Chakra: 135
Atak: 40
Obrona:15 
Uniki: 1.0
Szybkość: 0.6
Praca:Plewienie Ogrudka
Złoto: 5550
Bronie:Kunai, Pancerz, Buty, Duży zwój Chakry, Porcelanowy Sztylet
Artefakty:
[b] Zbroja Pierwszego Hokage
+25 do Obronny
Doświadczenie: 11
Prestiż: 18

Umiejętności do Zwierza:Opanowanie 1P, Kontrola nad Zwierzem 1P, Więź ze Zwierzem 1P,Połączenie ze zwieżęciem 1P


Walki z Graczami: 2
Wygrane: 0
Przegrane: 2


Doton Daijigoku No Jutsu
Technika związana z elementem ziemi. Wybrane miejsce przez użytkownika tego jutsu w jednej chwili zaczyna zapadać się pod ziemię z ogromną prędkością.
Atak: Jeśli wpadniesz pod ziemie to nieżyjesz
Pochłania Chakry:85

Kasumi Engo no Jutsu[Katon]
Jutsu wymagajace wczesniejszego posiadania ognia. Shinobi wydmuchuje  z ust duży oblok mgły, która po kontakcie z ogniem podpala się, po czym gwałtownie zwiększa rozmiary obłoka, który zaraz potem znika. Każdy obiekt, z którym zetknęła się mgła lub ognisty obłok zostaje podpalony. Mgłę można skroplić.
Atak:65 (jeśli podpalimy przeciwnika mgłą)
Pochłania Chakry:50

Katoki no Jutsu
Tworzy ognisty miecz, który może zarówno miotać ogniem, jak i atakować z bliska, atak nimj jest bardzo silny w przeciwieństwie do wodnego miecza, nie nadaje się jednak do obrony, bardzo podatny na wodę i powietrze.
Atak:70
Pochłania Chakry:55

Raikyuu no Tatsumaki[Raiton]
Niesamowicie potężna i efektowna technika żywiołu Raiton(elektryczność).
Polega na wytworzeniu wielkiego tornada elektryczności.
Atak:90
Pochłania Chakry: 60

Dai Kamaitachi no jutsu
Technika polega na wypuszczeniu silnego podmuchu wiatru,
który zdolny jest nawet pociąć drzewa.
Może służyć także jako obrona przed bronią miotaną jednocześnie kontratakując.
Atak:80
Pochłania Chakry:70

Offline

 

#109 2007-12-26 20:23:29

Mindy

ANBU/Genin

Zarejestrowany: 2007-12-22
Posty: 126
Punktów :   

Re: Skojarzenia

motor


Imię: Mindy
Wioska: Kamienia
Rodzaj Ninja: Dobry
Wiek: 15
Poziom: 1
Jutsu: Housenka No jutsu[Katon], Kawarimi no Jutsu
Chakra: 100
Atak: 10 (+20 za Shuriken, +10 za Kunai)
Obrona: 5
Uniki: 0.8
Szybkość: 0.6
Złoto: 2650
Bronie:
Doświadczenie: 10
KEKKEI GENKAI: Sharingan( 1Lv.)

Housenka no Jutsu [Katon]
Wypuszczasz z ust kilka kul ognia po kolei,lub kilka na raz.Nie są one zbyt duże jednak jedna może bardzo
mocno zranić.
Atak: 20
Pochłania Chakry: 15

Kawarimi no Jutsu
Prosta i przydatna technika.
Dzięki niej ninja, może zamienić swoje ciało z jakimś przedmiotem lub zwierzęciem.
Daje to możliwość ataku z zaskoczenia, bo przeciwnik po odkryciu co się święci,
staje się zdezorientowany.
Atak: 0
Pochłania Chakry: 20

Offline

 

#110 2007-12-26 20:43:42

Haku Ziomalek

Chuunin/ANBU

3804367
Zarejestrowany: 2007-12-23
Posty: 9
Punktów :   

Re: Skojarzenia

koła


Imię:ZIOmal Haku
kekkei genkai: sharingan 1 lvl
Wioska: Piasku (Suna- Gakure).
Rodzaj Ninja: Dobry
Wiek: 12
Poziom: 1
Jutsu: Doton Daijigoku No Jutsu,Kasumi Engo no Jutsu[Katon],Katoki no Jutsu,Raikyuu no Tatsumaki[Raiton]Dai Kamaitachi no jutsu
Chakra: 135
Atak: 40
Obrona:15 
Uniki: 1.0
Szybkość: 0.6
Praca:Plewienie Ogrudka
Złoto: 5550
Bronie:Kunai, Pancerz, Buty, Duży zwój Chakry, Porcelanowy Sztylet
Artefakty:
[b] Zbroja Pierwszego Hokage
+25 do Obronny
Doświadczenie: 11
Prestiż: 18

Umiejętności do Zwierza:Opanowanie 1P, Kontrola nad Zwierzem 1P, Więź ze Zwierzem 1P,Połączenie ze zwieżęciem 1P


Walki z Graczami: 2
Wygrane: 0
Przegrane: 2


Doton Daijigoku No Jutsu
Technika związana z elementem ziemi. Wybrane miejsce przez użytkownika tego jutsu w jednej chwili zaczyna zapadać się pod ziemię z ogromną prędkością.
Atak: Jeśli wpadniesz pod ziemie to nieżyjesz
Pochłania Chakry:85

Kasumi Engo no Jutsu[Katon]
Jutsu wymagajace wczesniejszego posiadania ognia. Shinobi wydmuchuje  z ust duży oblok mgły, która po kontakcie z ogniem podpala się, po czym gwałtownie zwiększa rozmiary obłoka, który zaraz potem znika. Każdy obiekt, z którym zetknęła się mgła lub ognisty obłok zostaje podpalony. Mgłę można skroplić.
Atak:65 (jeśli podpalimy przeciwnika mgłą)
Pochłania Chakry:50

Katoki no Jutsu
Tworzy ognisty miecz, który może zarówno miotać ogniem, jak i atakować z bliska, atak nimj jest bardzo silny w przeciwieństwie do wodnego miecza, nie nadaje się jednak do obrony, bardzo podatny na wodę i powietrze.
Atak:70
Pochłania Chakry:55

Raikyuu no Tatsumaki[Raiton]
Niesamowicie potężna i efektowna technika żywiołu Raiton(elektryczność).
Polega na wytworzeniu wielkiego tornada elektryczności.
Atak:90
Pochłania Chakry: 60

Dai Kamaitachi no jutsu
Technika polega na wypuszczeniu silnego podmuchu wiatru,
który zdolny jest nawet pociąć drzewa.
Może służyć także jako obrona przed bronią miotaną jednocześnie kontratakując.
Atak:80
Pochłania Chakry:70

Offline

 

#111 2007-12-26 20:47:35

Mindy

ANBU/Genin

Zarejestrowany: 2007-12-22
Posty: 126
Punktów :   

Re: Skojarzenia

okrąg


Imię: Mindy
Wioska: Kamienia
Rodzaj Ninja: Dobry
Wiek: 15
Poziom: 1
Jutsu: Housenka No jutsu[Katon], Kawarimi no Jutsu
Chakra: 100
Atak: 10 (+20 za Shuriken, +10 za Kunai)
Obrona: 5
Uniki: 0.8
Szybkość: 0.6
Złoto: 2650
Bronie:
Doświadczenie: 10
KEKKEI GENKAI: Sharingan( 1Lv.)

Housenka no Jutsu [Katon]
Wypuszczasz z ust kilka kul ognia po kolei,lub kilka na raz.Nie są one zbyt duże jednak jedna może bardzo
mocno zranić.
Atak: 20
Pochłania Chakry: 15

Kawarimi no Jutsu
Prosta i przydatna technika.
Dzięki niej ninja, może zamienić swoje ciało z jakimś przedmiotem lub zwierzęciem.
Daje to możliwość ataku z zaskoczenia, bo przeciwnik po odkryciu co się święci,
staje się zdezorientowany.
Atak: 0
Pochłania Chakry: 20

Offline

 

#112 2007-12-26 20:50:51

Haku Ziomalek

Chuunin/ANBU

3804367
Zarejestrowany: 2007-12-23
Posty: 9
Punktów :   

Re: Skojarzenia

kierownica


Imię:ZIOmal Haku
kekkei genkai: sharingan 1 lvl
Wioska: Piasku (Suna- Gakure).
Rodzaj Ninja: Dobry
Wiek: 12
Poziom: 1
Jutsu: Doton Daijigoku No Jutsu,Kasumi Engo no Jutsu[Katon],Katoki no Jutsu,Raikyuu no Tatsumaki[Raiton]Dai Kamaitachi no jutsu
Chakra: 135
Atak: 40
Obrona:15 
Uniki: 1.0
Szybkość: 0.6
Praca:Plewienie Ogrudka
Złoto: 5550
Bronie:Kunai, Pancerz, Buty, Duży zwój Chakry, Porcelanowy Sztylet
Artefakty:
[b] Zbroja Pierwszego Hokage
+25 do Obronny
Doświadczenie: 11
Prestiż: 18

Umiejętności do Zwierza:Opanowanie 1P, Kontrola nad Zwierzem 1P, Więź ze Zwierzem 1P,Połączenie ze zwieżęciem 1P


Walki z Graczami: 2
Wygrane: 0
Przegrane: 2


Doton Daijigoku No Jutsu
Technika związana z elementem ziemi. Wybrane miejsce przez użytkownika tego jutsu w jednej chwili zaczyna zapadać się pod ziemię z ogromną prędkością.
Atak: Jeśli wpadniesz pod ziemie to nieżyjesz
Pochłania Chakry:85

Kasumi Engo no Jutsu[Katon]
Jutsu wymagajace wczesniejszego posiadania ognia. Shinobi wydmuchuje  z ust duży oblok mgły, która po kontakcie z ogniem podpala się, po czym gwałtownie zwiększa rozmiary obłoka, który zaraz potem znika. Każdy obiekt, z którym zetknęła się mgła lub ognisty obłok zostaje podpalony. Mgłę można skroplić.
Atak:65 (jeśli podpalimy przeciwnika mgłą)
Pochłania Chakry:50

Katoki no Jutsu
Tworzy ognisty miecz, który może zarówno miotać ogniem, jak i atakować z bliska, atak nimj jest bardzo silny w przeciwieństwie do wodnego miecza, nie nadaje się jednak do obrony, bardzo podatny na wodę i powietrze.
Atak:70
Pochłania Chakry:55

Raikyuu no Tatsumaki[Raiton]
Niesamowicie potężna i efektowna technika żywiołu Raiton(elektryczność).
Polega na wytworzeniu wielkiego tornada elektryczności.
Atak:90
Pochłania Chakry: 60

Dai Kamaitachi no jutsu
Technika polega na wypuszczeniu silnego podmuchu wiatru,
który zdolny jest nawet pociąć drzewa.
Może służyć także jako obrona przed bronią miotaną jednocześnie kontratakując.
Atak:80
Pochłania Chakry:70

Offline

 

#113 2007-12-26 20:57:04

Mindy

ANBU/Genin

Zarejestrowany: 2007-12-22
Posty: 126
Punktów :   

Re: Skojarzenia

fotel


Imię: Mindy
Wioska: Kamienia
Rodzaj Ninja: Dobry
Wiek: 15
Poziom: 1
Jutsu: Housenka No jutsu[Katon], Kawarimi no Jutsu
Chakra: 100
Atak: 10 (+20 za Shuriken, +10 za Kunai)
Obrona: 5
Uniki: 0.8
Szybkość: 0.6
Złoto: 2650
Bronie:
Doświadczenie: 10
KEKKEI GENKAI: Sharingan( 1Lv.)

Housenka no Jutsu [Katon]
Wypuszczasz z ust kilka kul ognia po kolei,lub kilka na raz.Nie są one zbyt duże jednak jedna może bardzo
mocno zranić.
Atak: 20
Pochłania Chakry: 15

Kawarimi no Jutsu
Prosta i przydatna technika.
Dzięki niej ninja, może zamienić swoje ciało z jakimś przedmiotem lub zwierzęciem.
Daje to możliwość ataku z zaskoczenia, bo przeciwnik po odkryciu co się święci,
staje się zdezorientowany.
Atak: 0
Pochłania Chakry: 20

Offline

 

#114 2007-12-26 20:58:04

Haku Ziomalek

Chuunin/ANBU

3804367
Zarejestrowany: 2007-12-23
Posty: 9
Punktów :   

Re: Skojarzenia

poduszka


Imię:ZIOmal Haku
kekkei genkai: sharingan 1 lvl
Wioska: Piasku (Suna- Gakure).
Rodzaj Ninja: Dobry
Wiek: 12
Poziom: 1
Jutsu: Doton Daijigoku No Jutsu,Kasumi Engo no Jutsu[Katon],Katoki no Jutsu,Raikyuu no Tatsumaki[Raiton]Dai Kamaitachi no jutsu
Chakra: 135
Atak: 40
Obrona:15 
Uniki: 1.0
Szybkość: 0.6
Praca:Plewienie Ogrudka
Złoto: 5550
Bronie:Kunai, Pancerz, Buty, Duży zwój Chakry, Porcelanowy Sztylet
Artefakty:
[b] Zbroja Pierwszego Hokage
+25 do Obronny
Doświadczenie: 11
Prestiż: 18

Umiejętności do Zwierza:Opanowanie 1P, Kontrola nad Zwierzem 1P, Więź ze Zwierzem 1P,Połączenie ze zwieżęciem 1P


Walki z Graczami: 2
Wygrane: 0
Przegrane: 2


Doton Daijigoku No Jutsu
Technika związana z elementem ziemi. Wybrane miejsce przez użytkownika tego jutsu w jednej chwili zaczyna zapadać się pod ziemię z ogromną prędkością.
Atak: Jeśli wpadniesz pod ziemie to nieżyjesz
Pochłania Chakry:85

Kasumi Engo no Jutsu[Katon]
Jutsu wymagajace wczesniejszego posiadania ognia. Shinobi wydmuchuje  z ust duży oblok mgły, która po kontakcie z ogniem podpala się, po czym gwałtownie zwiększa rozmiary obłoka, który zaraz potem znika. Każdy obiekt, z którym zetknęła się mgła lub ognisty obłok zostaje podpalony. Mgłę można skroplić.
Atak:65 (jeśli podpalimy przeciwnika mgłą)
Pochłania Chakry:50

Katoki no Jutsu
Tworzy ognisty miecz, który może zarówno miotać ogniem, jak i atakować z bliska, atak nimj jest bardzo silny w przeciwieństwie do wodnego miecza, nie nadaje się jednak do obrony, bardzo podatny na wodę i powietrze.
Atak:70
Pochłania Chakry:55

Raikyuu no Tatsumaki[Raiton]
Niesamowicie potężna i efektowna technika żywiołu Raiton(elektryczność).
Polega na wytworzeniu wielkiego tornada elektryczności.
Atak:90
Pochłania Chakry: 60

Dai Kamaitachi no jutsu
Technika polega na wypuszczeniu silnego podmuchu wiatru,
który zdolny jest nawet pociąć drzewa.
Może służyć także jako obrona przed bronią miotaną jednocześnie kontratakując.
Atak:80
Pochłania Chakry:70

Offline

 

#115 2007-12-26 21:00:03

Mindy

ANBU/Genin

Zarejestrowany: 2007-12-22
Posty: 126
Punktów :   

Re: Skojarzenia

głowa


Imię: Mindy
Wioska: Kamienia
Rodzaj Ninja: Dobry
Wiek: 15
Poziom: 1
Jutsu: Housenka No jutsu[Katon], Kawarimi no Jutsu
Chakra: 100
Atak: 10 (+20 za Shuriken, +10 za Kunai)
Obrona: 5
Uniki: 0.8
Szybkość: 0.6
Złoto: 2650
Bronie:
Doświadczenie: 10
KEKKEI GENKAI: Sharingan( 1Lv.)

Housenka no Jutsu [Katon]
Wypuszczasz z ust kilka kul ognia po kolei,lub kilka na raz.Nie są one zbyt duże jednak jedna może bardzo
mocno zranić.
Atak: 20
Pochłania Chakry: 15

Kawarimi no Jutsu
Prosta i przydatna technika.
Dzięki niej ninja, może zamienić swoje ciało z jakimś przedmiotem lub zwierzęciem.
Daje to możliwość ataku z zaskoczenia, bo przeciwnik po odkryciu co się święci,
staje się zdezorientowany.
Atak: 0
Pochłania Chakry: 20

Offline

 

#116 2007-12-26 21:01:23

Haku Ziomalek

Chuunin/ANBU

3804367
Zarejestrowany: 2007-12-23
Posty: 9
Punktów :   

Re: Skojarzenia

mózg


Imię:ZIOmal Haku
kekkei genkai: sharingan 1 lvl
Wioska: Piasku (Suna- Gakure).
Rodzaj Ninja: Dobry
Wiek: 12
Poziom: 1
Jutsu: Doton Daijigoku No Jutsu,Kasumi Engo no Jutsu[Katon],Katoki no Jutsu,Raikyuu no Tatsumaki[Raiton]Dai Kamaitachi no jutsu
Chakra: 135
Atak: 40
Obrona:15 
Uniki: 1.0
Szybkość: 0.6
Praca:Plewienie Ogrudka
Złoto: 5550
Bronie:Kunai, Pancerz, Buty, Duży zwój Chakry, Porcelanowy Sztylet
Artefakty:
[b] Zbroja Pierwszego Hokage
+25 do Obronny
Doświadczenie: 11
Prestiż: 18

Umiejętności do Zwierza:Opanowanie 1P, Kontrola nad Zwierzem 1P, Więź ze Zwierzem 1P,Połączenie ze zwieżęciem 1P


Walki z Graczami: 2
Wygrane: 0
Przegrane: 2


Doton Daijigoku No Jutsu
Technika związana z elementem ziemi. Wybrane miejsce przez użytkownika tego jutsu w jednej chwili zaczyna zapadać się pod ziemię z ogromną prędkością.
Atak: Jeśli wpadniesz pod ziemie to nieżyjesz
Pochłania Chakry:85

Kasumi Engo no Jutsu[Katon]
Jutsu wymagajace wczesniejszego posiadania ognia. Shinobi wydmuchuje  z ust duży oblok mgły, która po kontakcie z ogniem podpala się, po czym gwałtownie zwiększa rozmiary obłoka, który zaraz potem znika. Każdy obiekt, z którym zetknęła się mgła lub ognisty obłok zostaje podpalony. Mgłę można skroplić.
Atak:65 (jeśli podpalimy przeciwnika mgłą)
Pochłania Chakry:50

Katoki no Jutsu
Tworzy ognisty miecz, który może zarówno miotać ogniem, jak i atakować z bliska, atak nimj jest bardzo silny w przeciwieństwie do wodnego miecza, nie nadaje się jednak do obrony, bardzo podatny na wodę i powietrze.
Atak:70
Pochłania Chakry:55

Raikyuu no Tatsumaki[Raiton]
Niesamowicie potężna i efektowna technika żywiołu Raiton(elektryczność).
Polega na wytworzeniu wielkiego tornada elektryczności.
Atak:90
Pochłania Chakry: 60

Dai Kamaitachi no jutsu
Technika polega na wypuszczeniu silnego podmuchu wiatru,
który zdolny jest nawet pociąć drzewa.
Może służyć także jako obrona przed bronią miotaną jednocześnie kontratakując.
Atak:80
Pochłania Chakry:70

Offline

 

#117 2007-12-26 21:02:48

Mindy

ANBU/Genin

Zarejestrowany: 2007-12-22
Posty: 126
Punktów :   

Re: Skojarzenia

czaszka


Imię: Mindy
Wioska: Kamienia
Rodzaj Ninja: Dobry
Wiek: 15
Poziom: 1
Jutsu: Housenka No jutsu[Katon], Kawarimi no Jutsu
Chakra: 100
Atak: 10 (+20 za Shuriken, +10 za Kunai)
Obrona: 5
Uniki: 0.8
Szybkość: 0.6
Złoto: 2650
Bronie:
Doświadczenie: 10
KEKKEI GENKAI: Sharingan( 1Lv.)

Housenka no Jutsu [Katon]
Wypuszczasz z ust kilka kul ognia po kolei,lub kilka na raz.Nie są one zbyt duże jednak jedna może bardzo
mocno zranić.
Atak: 20
Pochłania Chakry: 15

Kawarimi no Jutsu
Prosta i przydatna technika.
Dzięki niej ninja, może zamienić swoje ciało z jakimś przedmiotem lub zwierzęciem.
Daje to możliwość ataku z zaskoczenia, bo przeciwnik po odkryciu co się święci,
staje się zdezorientowany.
Atak: 0
Pochłania Chakry: 20

Offline

 

#118 2007-12-26 21:05:29

Haku Ziomalek

Chuunin/ANBU

3804367
Zarejestrowany: 2007-12-23
Posty: 9
Punktów :   

Re: Skojarzenia

smok


Imię:ZIOmal Haku
kekkei genkai: sharingan 1 lvl
Wioska: Piasku (Suna- Gakure).
Rodzaj Ninja: Dobry
Wiek: 12
Poziom: 1
Jutsu: Doton Daijigoku No Jutsu,Kasumi Engo no Jutsu[Katon],Katoki no Jutsu,Raikyuu no Tatsumaki[Raiton]Dai Kamaitachi no jutsu
Chakra: 135
Atak: 40
Obrona:15 
Uniki: 1.0
Szybkość: 0.6
Praca:Plewienie Ogrudka
Złoto: 5550
Bronie:Kunai, Pancerz, Buty, Duży zwój Chakry, Porcelanowy Sztylet
Artefakty:
[b] Zbroja Pierwszego Hokage
+25 do Obronny
Doświadczenie: 11
Prestiż: 18

Umiejętności do Zwierza:Opanowanie 1P, Kontrola nad Zwierzem 1P, Więź ze Zwierzem 1P,Połączenie ze zwieżęciem 1P


Walki z Graczami: 2
Wygrane: 0
Przegrane: 2


Doton Daijigoku No Jutsu
Technika związana z elementem ziemi. Wybrane miejsce przez użytkownika tego jutsu w jednej chwili zaczyna zapadać się pod ziemię z ogromną prędkością.
Atak: Jeśli wpadniesz pod ziemie to nieżyjesz
Pochłania Chakry:85

Kasumi Engo no Jutsu[Katon]
Jutsu wymagajace wczesniejszego posiadania ognia. Shinobi wydmuchuje  z ust duży oblok mgły, która po kontakcie z ogniem podpala się, po czym gwałtownie zwiększa rozmiary obłoka, który zaraz potem znika. Każdy obiekt, z którym zetknęła się mgła lub ognisty obłok zostaje podpalony. Mgłę można skroplić.
Atak:65 (jeśli podpalimy przeciwnika mgłą)
Pochłania Chakry:50

Katoki no Jutsu
Tworzy ognisty miecz, który może zarówno miotać ogniem, jak i atakować z bliska, atak nimj jest bardzo silny w przeciwieństwie do wodnego miecza, nie nadaje się jednak do obrony, bardzo podatny na wodę i powietrze.
Atak:70
Pochłania Chakry:55

Raikyuu no Tatsumaki[Raiton]
Niesamowicie potężna i efektowna technika żywiołu Raiton(elektryczność).
Polega na wytworzeniu wielkiego tornada elektryczności.
Atak:90
Pochłania Chakry: 60

Dai Kamaitachi no jutsu
Technika polega na wypuszczeniu silnego podmuchu wiatru,
który zdolny jest nawet pociąć drzewa.
Może służyć także jako obrona przed bronią miotaną jednocześnie kontratakując.
Atak:80
Pochłania Chakry:70

Offline

 

#119 2007-12-26 21:06:15

Mindy

ANBU/Genin

Zarejestrowany: 2007-12-22
Posty: 126
Punktów :   

Re: Skojarzenia

ogień


Imię: Mindy
Wioska: Kamienia
Rodzaj Ninja: Dobry
Wiek: 15
Poziom: 1
Jutsu: Housenka No jutsu[Katon], Kawarimi no Jutsu
Chakra: 100
Atak: 10 (+20 za Shuriken, +10 za Kunai)
Obrona: 5
Uniki: 0.8
Szybkość: 0.6
Złoto: 2650
Bronie:
Doświadczenie: 10
KEKKEI GENKAI: Sharingan( 1Lv.)

Housenka no Jutsu [Katon]
Wypuszczasz z ust kilka kul ognia po kolei,lub kilka na raz.Nie są one zbyt duże jednak jedna może bardzo
mocno zranić.
Atak: 20
Pochłania Chakry: 15

Kawarimi no Jutsu
Prosta i przydatna technika.
Dzięki niej ninja, może zamienić swoje ciało z jakimś przedmiotem lub zwierzęciem.
Daje to możliwość ataku z zaskoczenia, bo przeciwnik po odkryciu co się święci,
staje się zdezorientowany.
Atak: 0
Pochłania Chakry: 20

Offline

 

#120 2007-12-26 21:10:12

Haku Ziomalek

Chuunin/ANBU

3804367
Zarejestrowany: 2007-12-23
Posty: 9
Punktów :   

Re: Skojarzenia

smocze szpony


Imię:ZIOmal Haku
kekkei genkai: sharingan 1 lvl
Wioska: Piasku (Suna- Gakure).
Rodzaj Ninja: Dobry
Wiek: 12
Poziom: 1
Jutsu: Doton Daijigoku No Jutsu,Kasumi Engo no Jutsu[Katon],Katoki no Jutsu,Raikyuu no Tatsumaki[Raiton]Dai Kamaitachi no jutsu
Chakra: 135
Atak: 40
Obrona:15 
Uniki: 1.0
Szybkość: 0.6
Praca:Plewienie Ogrudka
Złoto: 5550
Bronie:Kunai, Pancerz, Buty, Duży zwój Chakry, Porcelanowy Sztylet
Artefakty:
[b] Zbroja Pierwszego Hokage
+25 do Obronny
Doświadczenie: 11
Prestiż: 18

Umiejętności do Zwierza:Opanowanie 1P, Kontrola nad Zwierzem 1P, Więź ze Zwierzem 1P,Połączenie ze zwieżęciem 1P


Walki z Graczami: 2
Wygrane: 0
Przegrane: 2


Doton Daijigoku No Jutsu
Technika związana z elementem ziemi. Wybrane miejsce przez użytkownika tego jutsu w jednej chwili zaczyna zapadać się pod ziemię z ogromną prędkością.
Atak: Jeśli wpadniesz pod ziemie to nieżyjesz
Pochłania Chakry:85

Kasumi Engo no Jutsu[Katon]
Jutsu wymagajace wczesniejszego posiadania ognia. Shinobi wydmuchuje  z ust duży oblok mgły, która po kontakcie z ogniem podpala się, po czym gwałtownie zwiększa rozmiary obłoka, który zaraz potem znika. Każdy obiekt, z którym zetknęła się mgła lub ognisty obłok zostaje podpalony. Mgłę można skroplić.
Atak:65 (jeśli podpalimy przeciwnika mgłą)
Pochłania Chakry:50

Katoki no Jutsu
Tworzy ognisty miecz, który może zarówno miotać ogniem, jak i atakować z bliska, atak nimj jest bardzo silny w przeciwieństwie do wodnego miecza, nie nadaje się jednak do obrony, bardzo podatny na wodę i powietrze.
Atak:70
Pochłania Chakry:55

Raikyuu no Tatsumaki[Raiton]
Niesamowicie potężna i efektowna technika żywiołu Raiton(elektryczność).
Polega na wytworzeniu wielkiego tornada elektryczności.
Atak:90
Pochłania Chakry: 60

Dai Kamaitachi no jutsu
Technika polega na wypuszczeniu silnego podmuchu wiatru,
który zdolny jest nawet pociąć drzewa.
Może służyć także jako obrona przed bronią miotaną jednocześnie kontratakując.
Atak:80
Pochłania Chakry:70

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.f1mini.pun.pl www.msaug.pun.pl www.rockowisko.pun.pl www.monitoring-powietrza.pun.pl www.terrorsquad.pun.pl