Bakuretsufuu
Jest to jedna z technik pieczętujących. Jutsu polega na umieszczeniu treści pieczęci na kartce papieru, która potem może być przylepiona do przeciwnika. Niektórzy ninja zawijają ją również wokół kunai'a . Efekt zawsze jest tylko jeden - potężny wybuch, który może zranić nawet najsilniejszych. W praktyce każdy ninja może korzystać z tego rodzaju techniki, jednakże tylko doświadczeni ninja potrafią sami napisać w/w pieczęć.
Atak: 30
Pochłania Chakry: 5
Doro Gaeshi [Doton]
Technika polegająca na niejakim wycięciu niedużego płatu ziemi, a następnie postawieniu go w pozycji pionowej. Defensywne jutsu.
Obrona: 35
Pochłania Chakry: 25
Fuuryudan no TatsumakiTworzy małe tornado, które jest całkowicie nieszkodliwe dla używajacego, nie zadaje samo w sobie dużych obrażeń,jednak odpycha przeciwnika, mądry wojownik dobrze to wykorzysta.
Atak: 15
Pochłania Chakry: 10
KumonenkinNinja po zmieszaniu swojej Chakry ze śliną, wciąga z ust kawałki czerwonej substancji, która od razu twardnieje, tworząc coś na wzór Kunai. Są one bardzo ostre i łatwo przebijają się przez większość przeszkód. Idealna technika, gdy zabraknie nam zwykłej broni.Maks. kopii(na walkę): 10
Atak: 30
Pochłania Chakry: 15
Sunshim no JutsuDzięki temu Jutsu ninja może teleportować się na niewielkie odległości.
Dzięki temu mozna nieźle zaskoczyć przeciwnika i uderzyć jakimś potężnym Ninjutsu.
Szybkość: 0.4
Pochłania Chakry: 10
Bunshin no JutsuPodstawowa technika, której się uczą dzieci w akademii ninja.
Osoba stwarza kilka swoich iluzji które potrafią skutecznie zmylić
przeciwnika,(w przeciwieństwie do Kage Bunshin no jutsu)
nie zadają przeciwnikowi żadnych obrażeń.
UWAGA!!!!! TO TYLKO ILUZJE NIE MOZNA NIMI ATAKOWAC( MOZNA ALE ATAK PRZENIKNIE PRZEZ PRZECIWNIKA)
Bonus: Stworzenie Iluzjiw Walce
Pochłania Chakry: 10
Suijinheki[Suiton]Ninja tworzy zasłonę z wody,która jest świetną obroną przed atakami typu Katon(Ogień).
Obrona : 35
Pochłania Chakry: 20
Shishi RendanTo Taijutsu, dla Geninów które Sasuke skopiował od Rock Lee,i udoskonalił.Jest to potężny atak którym można od razu pokonać przeciwnika.Jako że to taijutsu nie wymaga chakry,jednak po jej użyciu przeciwnik zwykle jest wykończony więc nie ma siły na inne ataki ani Jutsu,dobrze jest więc przedtem zrobić klony.
Atak: 40
Pochłania Chakry: Atak jest bardzo mocny więć gdy przeciwnik go przeżyju nie możemy się poruszać musimy stać tylko w jednym miejscu.
Housenka no Jutsu [Katon]Wypuszczasz z ust kilka kul ognia po kolei,lub kilka na raz.Nie są one zbyt duże jednak jedna może bardzo
mocno zranić.
Atak: 20
Pochłania Chakry: 15
Doryo Dango [Doton]Ninja wyciąga spod siebie kawałek ziemi po czym za pomocą chakry rzuca nią w przeciwnika.
Atak: 35
Pochłania Chakry: 20
Kawarimi no JutsuProsta i przydatna technika.
Dzięki niej ninja, może zamienić swoje ciało z jakimś przedmiotem lub zwierzęciem.
Daje to możliwość ataku z zaskoczenia, bo przeciwnik po odkryciu co się święci,
staje się zdezorientowany.
Atak: 0
Pochłania Chakry: 20
Henge no JutsuBardzo podstawowe Jutsu jakiego uczy się już dzieci w Akademi Ninja. Polega na zamienieniu ciała w dowolny przedmiot bądź osobę. Zastosowań jest parę, np. do zadań dywersyjnych by zmylić wroga. Aby transformacja się udała, wymagana jest przynajmniej przeciętna umiejętność kontroli chakry.
Bonus w Walce : Możesz zmylić przeciwnika
Pochłania Chakry: 15
TsuugaTechnika stosowana przez Kibę. Polega na błyskawicznych obrotach połączonych ze stopniowym wypuszczaniem chakry. Tak napędzony ninja z wielką szybkością leci w stronę przeciwnika. Po uderzeniu zadaje olbrzymie obrażenia (celny cios zabija).
Atak: 35
Pochłania Chakry: 25
Kage Shuriken no JutsuTechnika służąca do niespodziewanego ataku na przeciwnika. Polega ona na tym, że rzucamy w stronę przeciwnika Shuriken Demonicznego Wiatru, którego cieniem jest drugi taki sam. Przeciwnik nie jest w stanie go zauważyć. Po uniknięciu pierwszego pojawia się następny, który zazwyczaj zadaje rany.Wymaga 2 Shurikenów Demonicznego Wiatru, trafia na 100%, trafiony przeciwnik przegrywa,chyba że wykona Jutsu wiatru, użyje wachlarza, lub Kawarimi no Jutsu.
Atak: 45
Pochłania Chakry: 45
Tsubame FubukiTechnika polega na zamianie nie wielkich ilości wody w żywe shurikeny są one w kształcie ptaków można je dowolnie kontrolować.
Atak: 30
Pochłania Chakry: 30
Taren KenAtak polegający na szybkich ruchach ręką podczas uderzenia przez co przeciwnik ma wrażenie że lecą w niego dziesiątki ciosów nie jest on w stanie odgadnąć który jest prawdziwy. Technika trudna do uniknięcia.
Atak: 30
Pochłania Chakry: 25
TokkenUżytkownik uderza plecami i ramienia w przeciwnika z wielką szybkością co potrafi nieźle zaboleć przeciwnika. Bardzo prosta technika taijutsu.
Atak: 15
Pochłania Chakry: 20
Taren KyakuAtak polegający na szybkich ruchach nogą podczas kopniaka przez co przeciwnik ma wrażenie że lecą w niego dziesiątki ciosów nie jest on w stanie odgadnąć który jest prawdziwy. Technika trudna do uniknięcia.
Atak: 35
Pochłania Chakry: 15
Chiyute no JutsuTechnika uzdrawiania. Medyk koncentruje swoją chakrę w ręce a następnie przykłada ją do chorego narządu. Uzdrawiającą energię można zarówno używać do leczenia swoich ran, jak i ran kompanów. Jednakże, jeśli rana jest zbyt głęboka, bądź zostało uszkodzone jeden z najważniejszych organów tj. serce, płuca, itd., technika może nie pomóc.
Bonus: Ulecza 20% Chakry, Tylko 1 Użycie w Walce
Pochłania Chakry: Minusem jest to że zmniejsza obrone na 2 tury Doryuu Heki [Doton]Kolejna "błotna" technika, którą zaprezentował Hokage podczas walki z Orochimaru. Owe jutsu polega na wytworzeniu przez użytkownika ściany z błota, która po chwil zamienia się w skałę. Ściana ta jest bardzo wytrzymała. Technika stosowana jedynie w obronie, np. przez wodnymi atakami.
Obrona: 30
Pochłania Chakry: 25